روز سه شنبه ، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲   ساعت: ۵:۵۴
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
روز سه شنبه ، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲   ساعت: ۵:۵۴
مزایای استفاده ار لاستیک روکش

مزایای استفاده از لاستیک روکش

مزایای استفاده از لاستیک روکش

-حفاظت از محیط زیست:

 

مزایای استقاده از لاستیک روکش

با مستعمل شدن لاستیک و انباشته شدن آن در اطراف شهرها، آلودگی های زیست محیطی بوجود می آید. منابع آبی، خاکی و هوا آلوده می شوند و حیات انسانی و جانوری به مخاطره می افتد. هم اکنون بسیاری از ممالک دنیا با این مشکل مواجه هستند. در آمریکا انباشت لاستیک کارکرده باعث شده که از آن بعنوان سوخت کارخانجات استفاده شود که آن هم آلودگی هوا را در پی دارد. در کویت وجود لاستیک مستعمل در اطراف شهرها به حدی زیاد است که از فضا قابل رویت است. استفاده از لاستیک روکش کمک شایانی به حل این معضل می کند. در این تکنولوژی با رفع ایرادات تایر کارکرده، قرارگرفتن لایه های جدید مواد لاستیکی و پخت مجدد آن، تایر روکش ساخته می شود. این پروسه حیات دوباره ای به لاستیک داده و از رها شدن آن در طبیعت جلوگیری بعمل می آید.

-کاهش هزینه ها:

 

مزایای استفاده از لاستیک روکش

یک از مزایای استفاده از لاستیک روکش، کاهش هزینه ها است. با استفاده از لاستیک روکش هزینه لاستیک خانوارها، ادارات و شرکتهای مختلف تا نصف کاهش می یابد. این موضوع با توجه به افزایش بی سابقه قیمت انواع لاستیک، حائز اهمیت است. تایر روکش می تواند برای افرادی که ساعات زیادی از شبانه روز را مشغول رانندگی هستند و مصرف تایر بالایی دارند، مقرون به صرفه باشد. در مجموعه های راهسازی، راهداری و معادن که دارای ماشین آلات زیادی هستند و تامین لاستیک خوب و با کیفیت یک مساله اساسی است، بکارگیری لاستیک روکش می تواند راه حل خوبی باشد. از جمله مجموعه هایی که تایر روکش می تواند نقش بسزائی در کاهش هزینه های مربوط به لاستیک داشته باشد، می توان به اتوبوسرانی ها، شرکت های حمل مسافر و بار و کارخانجات بزرگ اشاره کرد.

-صرفه جوئی در مصرف انرژی:

 

مزایای استفاده از لاستیک روکش

وجود نفت برای بسیاری از صنایع حیاتی است و دنیای صنعتی برای بقای خود به آن وابسته است. نفت دارای اهمیت ویژه‌ای برای بسیاری از کشورها است. درصد بالایی از مصرف انرژی جهان را نفت تشکیل می‌دهد.

برای تولید تایر نو به ۸۳ لیتر نفت خام نیاز است، در حالیکه روکش مجدد تایر به ۲۶ لیتر نفت خام نیاز دارد. در نتیجه با استفاده از هر لاستیک روکش، ۵۷ لیتر نفت خام صرفه جوئی می شود.

– جلوگیری از خروج ارز:

 

مزایای استفاده از لاستیک روکش

از جمله مزایای استفاده از لاستیک روکش، جلوگیری از خروج ارز می باشد. تایر روکش می تواند نقش بسزایی در تامین نیاز کشور به لاستیک ایفا کند. این نوع لاستیک از خروج منابع هنگفت ارزی که بمنظور واردات تایر استفاده می شود، جلوگیری می نماید .

– کیفیت بالا:

 

مزایای استفاده از لاستیک روکش

در ساخت لاستیک روکش از تایر کارکرده (منجید) استفاده می شود. این لاستیک یکبار مورد استفاده قرار گرفته است. مشکلاتی از قبیل دو پوستی، ترکیدگی و غیره که ممکن است برای لاستیک نو پیش بیاید، در مورد تایر روکش وجود ندارد. در این فرایند، تمام عیوب داخلی و خارجی لاستیک برطرف می گردد. بعد از قرارگرفتن لایه های مواد روکش، لاستیک تحت فشار و دمای بالا پخته می شود. بعد از پخت، لایه های مواد روکش و منجید حالت یکپارچه بخود گرفته و بسختی از تایر نو قابل تشخیص است. این نوع تایر کیفیت بالایی داشته و از هر جهت می تواند با لاستیک نو رقابت کند.

– حمایت از صنایع داخلی:

 

مزایای استفاده ار لاستیک روکش

بدلیل اینکه لاستیک روکش یک محصول تولید داخل می باشد، خرید و مصرف این کالا به تولید ثروت در کشور کمک نموده و موجب رونق اقتصادی می گردد. همه ما در قبال کشورمان مسئول هستیم و تمام اجزای جامعه مانند حلقه های زنجیر به یکدیگر وابسته هستند، با خرید کالای ایرانی در کاهش مشکلاتی از قبیل فقر، بیکاری ، اعتیاد و … سهیم باشیم.

آیا به مراحل ساخت تایر روکش علاقمند هستید؟

مراحل تولید لاستیک روکش سرد

مراحل تولید لاستیک روکش گرم

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

برای مشاهده محصولات شرکت تک تایر آذر و ثبت سفارش، به فروشگاه شرکت مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم * فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

آنچه ما را از سایر موجودات متمایز می سازد طرحی نو در انداختن است برای اینکه همیشه پویا و فعال در زمینه بهینه سازی باشیم . ماشین آلات پر قدرت تر و کم مصرف تر را ساخته و از منابع به صورت صحیح تر استغاده می کنیم.

ما در مجموعه تک تایر آذر سعی در کمک کردن برای مصرف بهینه از لاستیک های خریداری شده شما را داریم و این کار را با کمک به بهبود نگهداری از تایرهای نو خریداری شده و روکش گذاری مجدد تایرهای مستعمل و کارکرده انجام می دهیم .

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید