روز پنجشنبه ، ۹ فروردین ۱۴۰۳   ساعت: ۱۵:۵۳
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
روز پنجشنبه ، ۹ فروردین ۱۴۰۳   ساعت: ۱۵:۵۳
مراحل تولید لاستیک روکش لودری

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

لاستیک روکش لودری یکی از بهترین گزینه ها برای پیمانکاران و صاحبان معادن است تا هزینه های تامین تایر ماشین آلات خود را کاهش دهند. جدا از قیمت مناسب، در صورتیکه کارفرمایان لاستیک کارکرده و مستعمل داشته باشند میتوانند برای روکش گذاری اقدام کنند.

این عمل بسیار مقرون بصرفه بوده و با توجه به شرایط منجید تا ۳ بار قابل انجام است. بشرط اینکه تایر، شرایط روکش گذاری را دارا باشد. کیفیت و عملکرد خوب این لاستیکها ناشی از دقت زیاد در انتخاب منجید سالم و استفاده از مواد ضد سایش و ضد برش می باشد. این تایر ها مقاومت و استحکام بالائی در رویارویی با عوامل مخرب محیطی دارند.

شرکت تک تایر آذر، تایر روکش لودری را بروش اوربیترد کمپانی مارانگونی تولید می نماید. مراحل تولید لاستیک روکش لودری بشرح زیر می باشد.

۱-تست و کنترل لاستیک کارکرده:

 

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

تست و کنترل لاستیک کارکرده یکی از مهترین مراحل تولید لاستیک روکش لودری می باشد. کیفیت تایر روکشی تا حدود زیادی به وضعیت منجید بستگی دارد.

کارکنان واحد کنترل کیفیت، لاستیکهای کارکرده را از جهت انطباق با پروتکل های پذیرش بررسی می کنند. تایرهایی که دارای شرایط روکش گذاری هستند، انتخاب می شوند. مواردیکه کنترل می شود شامل: مارک لاستیک، تاریخ ساخت، تعداد لایه های نخ یا سیم مردگی و پوسیدگی تایر، دو پوستی، پارگیها، سوراخها و نخ زدگیها و سایر موارد می باشد. ایرادات لاستیک علامتگزاری شده و هماهنگی های لازم با واحد تعمیرات صورت می گیرد.

۲-بغل تراشی و روتراشی تایر کارکرده:

 

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

بمنظور رفع آلودگی ها، سنگ خوردگی ها و آماده سازی لاستیک برای روکش گذاری، سرشانه های تایر توسط تیغه بغل زنی دستگاه ۳ کاره زده می شود.

سپس سطح تایر توسط تیغه دیگری روتراشی می گردد. این دستگاه اصلی ترین نقش را در خط تولید لاستیک روکش لودری دارا است. ۳ فرایند اصلی تولید توسط این دستگاه صورت می گیرد. بعد از این مرحله، باقیمانده آلودگیها و اطراف سوراخها توسط واحد باف دستی تمیزکاری می شود. بمنظور جلوگیری از اکسید شدن تایر و چسبندگی خوب آن با مواد روکشی، سمنت زنی انجام می گیرد.

۳- واحد اکسترودر دستی:

 

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

در مرحله اکسترود دستی از مراحل تولید لاستیک روکش لودری با اضافه کردن مواد روکشی ناهمواریهای سطح و بغل لاستیک رفع می گردد. تایر برای مرحله اکسترودر اتوماتیک آماده می شود. سوراخ و سایر ایرادات تایر نیز توسط واحد تعمیرات بررسی شده و متناسب با اندازه آن، بوسیله وصله تعمیر می گردد.

۴- واحد اکسترودر اتوماتیک:

 

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

یکی دیگر از مراحل تولید لاستیک روکش لودری، اکسترودر اتوماتیک می باشد. مواد کامپاند مورد استفاده برای تولید لاستیک روکش لودری، از نوع ضد سایش و ضد برش است. فرمول این مواد با توجه به محیط کاری تایر در نظر گرفته شده است. آمیزه های لاستیکی حالت نیم پز دارند و پخت کامل آنها درکوره اتوکلاو صورت می پذیرد. سیستم حرارتی دستگاه، مواد روکش را که بشکل مفتول به این واحد تحویل داده شده است، ذوب می کند. سپس آنها بشکل نوارهای باریک و کم عرض تغییر شکل می دهند. مواد روکشی توسط بازوی دستگاه برروی لاستیک چسبانده میشود و این کار تا رسیدن به قطر اصلی لاستیک ادامه می یابد.

۵- پخت کامل در کوره اتوکلاو:

 

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

پخت کامل لاستیک تحت دما، فشار و زمان مشخص انجام می شود و بعد از این مرحله تایر حالت یکپارچه پیدا میکند. مدت زمان پخت برحسب سایز لاستیک متفاوت است. بطور متوسط ۶ ساعت میتوان در نظر گرفت. پخت این کوره توسط بخار آب ۱۲۰ درجه و فشار بالا صورت میپذیرد.

۶- تراشیدن گل تایر:

 

مراحل تولید لاستیک روکش لودری

 

در مرحله تراشیدن گل تایر از مراحل تولید لاستیک روکش لودری آج تایر برحسب محیط استفاده و نظر مشتری تعیین می شود. این عمل توسط بازوی دیگر دستگاه ۳ کاره و تیغه مخصوص آن انجام می گیرد. امکان طراحی هر نوع آج توسط سیستم CNC دستگاه وجود دارد. لاستیک روکش لودری بعد از بازبینی ها و تایید واحد کنترل کیفیت به مشتری تحویل داده می شود.

شرکت تک تایر آذر با بیش از ۱۵ سال سابقه تولید لاستیک روکش، انواع تایر روکش لودری را از سایز ۲۴ تا۵۱ با بالاترین کیفیت تولید می نماید. تمامی محصولات درجه یک لودری، دارای گارانتی بوده و شرکت علاوه بر گواهینامه استاندارد، دارای تمامی مجوزهای بین المللی برای تولید این محصول می باشد.

این محصولات شامل طیف وسیعی از لاستیک های روکش خارج جاده است که برای انواع ماشین آلات راهسازی و معدن، از قبیل انواع لودر، گریدر و دامپتراک قابل استفاده است.

مراحل تولید لاستیک روکش گرم.

مراحل تولید لاستیک روکش سرد.

جهت خرید و ثبت سفارش لاستیک روکش لودری، از فروشگاه اینترنتی شرکت تک تایر آذر دیدن فرمایید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم * فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

آنچه ما را از سایر موجودات متمایز می سازد طرحی نو در انداختن است برای اینکه همیشه پویا و فعال در زمینه بهینه سازی باشیم . ماشین آلات پر قدرت تر و کم مصرف تر را ساخته و از منابع به صورت صحیح تر استغاده می کنیم.

ما در مجموعه تک تایر آذر سعی در کمک کردن برای مصرف بهینه از لاستیک های خریداری شده شما را داریم و این کار را با کمک به بهبود نگهداری از تایرهای نو خریداری شده و روکش گذاری مجدد تایرهای مستعمل و کارکرده انجام می دهیم .

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید